szombat

Minden kezdet nehéz! :)

Sziasztok kedves látogatók!

Fejembe vettem hogy idén elindítom a saját kis blogomat, magam, és talán mások örömére is.

Már pár éve próbálkoztam az ötleteim megvalósításával, amikor is úgy esett hogy állás nélkül maradtam.
Persze, nem estem kétségbe gondoltam lesz, ami lesz!
Aztán megvettem az expresszt, és felcsaptam az "álláshirdetések" oldalakat.
Nem is kellett túl sokat várnom, amikor is ráakadtam a nekem szóló hirdetésre, miszerint a Tulipán Kézműves boltba eladót felvesznek! (Örs Vezér Téren, a Sugár üzletközpontba. )
Oh, gondoltam ez a nekem való munka!
Másnap már ott is dolgoztam! :)
Tanfolyamokat szerveztünk mindig más-más témában kicsiknek, és kicsit nagyobbaknak is.
Tanítgattuk őket minden szépre, és jóra.
Olyan jó volt látni az oktatáson résztvevők arcát, amikor a saját elkészült kis kincsüket szorongatva, mosolyogva elköszöntek tőlünk.
Olyan barátságos, családias volt mindig a légkör.

Azóta sajnos az üzlet bezárt (az a nyavalyás válság).
Én pedig másik munkahelyen helyezkedtem el, de a gondolataim még mindig a hobbi körül mozgolódtak.

Nagyon szerettem, és bevallom hiányzik nekem! :(
Ezért úgy döntöttem, létrehozom ezt az oldalt, és igyekszem újabbnál újabb technikákat, trükköket bemutatni nektek.
Remélem Ti is velem tartotok, és bátran keresetek meg,ha éppen segítségre lenne szükségetek!!!

Ha belegondolok, te jó ég, én mennyit bénáztam az elején! :)
De mint tudjuk, minden kezdet nehéz…. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése