szerda

Milyen jó a Léghajó! :)

Zalán születésnapi ajándéka! :) Egyszer van, hol nem van, hetedhét országon is túl, él egy nagyon édes kisfiú, akit Zalánnak hívnak. Ez a léghajó, (amit ennek az édes 2 éves fiúcskának a születésnapjára készítettem), bevallom őszintén egy kicsikét kifogott rajtam! :) Rengeteget bíbelődtem vele, de szerintem a végeredmény nagyon megérte a belefektetett időt, és energiát. Fényképekkel bemutatom nektek a munkafolyamatokat. Remélem nektek is elnyeri a tetszéseteket! :)




Na, hát már itt érdekes volt a dolog! Fölfújtam a lufit, és arra kerültek a beáztatott, ragasztós újságpapír fecnik. Persze mondanom sem kell, hogy van rajta vagy 5-6 réteg, és a lufi is leeresztett másnapra, így a léggömböm teteje behorpadt! :( De gondoltam semmi pánik, majd én megoldom!! Újra felfújtam, vörösödött a fejem rendesen! :D

Majd jött a festés, mázolás....
Komoly harci sérülések árán elkészült a nyuszika kosara is. Most már kiabálhatjuk, hogy : Beszállás!!! :)
Lassan, de biztosan alakul ez! :) Jó-jó a fejszerkezetemet ne nézzétek, egy kissé nyúzott voltam. Vagy mindig így nézek ki??? :D Na mindegy, most nem is ez a lényeg!!


Majd, a cuki minták is elfoglalhatták méltó helyüket.
Csak a nagyon nyugodt, vállalkozó kedvűeknek ajánlom! De tényleg! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése