csütörtök

Újjászületett képkeret

Sziasztok!

Igaz, ez egy régebbi kép a kislányomról, (itt még csak pár hónapos) de ez az egyik kedvencem.
Gondoltam nagyon jól illik ehhez a szép lila képkerethez.
Ezt a képkeret már 1-2 éve festettem le, és dekoráltam a most látható állapotára. Teljes feledésbe merült már, hogy ilyen kincsem is van.
Egészen addig,amíg fejest nem ugrottam a kiürítésre váró dobozokba.
Ennek a képkeretnek az a története,hogy csúnyán elszúrt mázolmány az alapja.
Csak azt sajnálom, hogy nem fényképeztem le, milyen is volt előtte.
De tartogat még az a doboz 1-2 ilyen furcsaságot, amely várja, hogy megszépülve ide felkerülhessen a monitorotok képernyőjére! :)
Nincs szívem kidobálni a SAJNOS NEM NYERT, MERT CSÚNYA alkotásaimat, szóval az újrahasznosítás elkezdődik!

Nektek hogy tetszik a végeredmény? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése